Skip to content

Ψευτοαποστάτες και ψευτοαδελφοί

Μαρτίου 4, 2010

Πρέπει να πω σε όσους μου γράφουν και δεν παίρνουν απάντηση και όσους δεν βλέπουν να δημοσιεύονται τα σχόλιά τους ότι το μπλογκ είναι ανενεργό. Αυτό επειδή μετά το θάνατο της μητέρας μου βρίσκομαι σε πολύ ιδιαίτερη κατάσταση. Δεν είμαι σε θέση να μπαίνω σε αντιπαράθεση με βλάσφημους και αργόσχολους εχθρούς του Ισλάμ. Όσοι με γνωρίζουν μπορούν να καταλάβουν.

Όμως πληροφορήθηκα ότι και κάποιος «αδελφός» που λέγεται Άχμεντ Ελντίν τελευταία ασχολείται μαζί μου.

Αυτό το κάνει στα διαλείματα της ενασχόλησής του με άλλους.  Άννα Στάμου, Ναΐμ ΕλΓαντούρ και αλλους που τον αγνοούν – όπως και του αξίζει με τέτοια συμπεριφορα.

Ο άνθρωπος αυτός παρίστανε στην σελίδα του -οχι και τόσο αξιόπιστου αδελφού- Osama Abdallah ότι είναι προσήλυτος από χριστιανούς. Ομως έπεσε στην αντίληψη κάποιας ομάδας τάχα «Αποστατών» που βεβαίως το εκμεταλεύτηκαν με το παραπάνω και τον εξεφτέλισαν… Τέτοιοι άνθρωποι βοηθούν με το παραπάνω τους ψευτοαποστάτες και άπιστους να δυσφημίσουν το Ισλάμ…

Ένα πράγμα έχω να πω: Από τέτοιους «αδελφούς» οι εχθροί είναι καλύτεροι. Δε μου κάνει εντύπωση όμως. Ξέρω ότι είμαι εύκολο θύμα επειδή ως πραγματικά παραδοσιακός δεν χωράω σε κανενός την ατζέντα. Ούτε στων «απολογητών». Ούτε στων «νεοεποχιτών».

Δεν πρόκειται να ασχοληθώ άλλο με την περίπτωση του «αδελφού». Ας κοιτάξει να στρέψει τα βλέματα μακριά απο τα λάθη του με άλλα «θύματα» (αδελφούς , υποτίθεται…)

Όσο για τους «αποστάτες»: Αν λένε αλήθεια ότι είναι αποστάτες, τότε όσο και να κρύβονται ο ΑΛΛΑΧ γνωρίζει πολύ καλά τι κάνουν. Μπορεί να μην έχουν την τύχη που τους αξίζει σ’ αυτή τη ζωή. Θα την έχουν όμως οπωσδήποτε στην άλλη. Ειδικά οι «Άχμεντ» και «Σάμιρ», που μας λένε ότι γεννήθηκαν στο Ισλάμ… Σε αυτές τις σιγανοπαπαδιές καταλογίζω μεγαλύτερη ευθύνη απ’ ότι στον αλαζόνα Greekmurtad, που τουλάχιστον δε γεννήθηκε μέσα στη μοναδική αληθινή θρησκεία.

Αν είναι ψεύτες και δεν είναι αποστάτες αλλά κάποια ομάδα πονηρών της Εκκλησίας, και πάλι είναι εχθροί του Ισλάμ και θα έχουν το μισθό τους την ημέρα της Κρίσης.

Κάνει μπαμ ότι οι άνθρωποι αυτοί έχουν μελετήσει το Ισλάμ. Είτε σαν πρώην μουσουλμάνοι είτε σαν επαγγελματίες αντιισλαμιστές. Θα μπορούσαν στη μελέτη που έκαναν να σταθούν στα όσα λέει το Κοράνι… Να συγκινηθούν από την Αλήθεια της αποκάλυψης του ΑΛΛΑΧ. Δεν το έκαναν γιατί είναι ψυχές αναίσθητες και διεστραμμένες. Και ο ΑΛΛΑΧ δεν αγαπά τέτοια υποκείμενα.

Η πονηριά τους φαίνεται από το ότι πήραν κείμενο από το δικό μου μπλογκ χωρίς ένα πινγκμπακ για να το καταλάβω. Ήθελαν να δείξουν ότι έχουν έγκυρο ισλαμικό υλικό χωρίς εγώ να αντιληφθώ την ύπαρξή τους και τους ξεμπροστιάσω όπως τους αξίζει. Τώρα μετά τη συκοφαντία του «αδελφού», θυμήθηκαν και μου έστειλαν πίνγκμπακ για να προκαλέσουν διχασμό μεταξύ μουσουλμάνων…

Γι’ αυτό καλώ τους ψευτοαποστάτες να βγάλουν αμέσως τη νομοθεσία περί αποστασίας από το μπλογκ τους. Και αν έχουν λίγο μυαλό, να το κλείσουν. Το Ισλάμ δεν πρόκειται να αποδυναμωθεί επειδή μερικοί ψεύτες λασπολογούν εναντίον του… Το δικό τους λάκο σκάβουν.

4 Σχόλια leave one →
  1. Μαρτίου 4, 2010 8:57 μμ

    Βήμα προς Βήμα επαναλαμβάνεις τα λόγια του Greekmurtad! Τάχα μου ότι πέθαινε η μητέρα σου. Τόσο ξετσιπωσιά. Ούτε ιερό ούτε όσιο. Παιξτο καλύτερα την άλλη φορά «Μουσουλμάνε» γιατί φάνηκες έντονα….πολύ έντονα….

    • aliibnabitalib permalink*
      Μαρτίου 4, 2010 10:02 μμ

      Ειρήνη και ευλογία «αδελφέ» Ahmed Eldin. Τη μητέρα μου μην την ξαναπιάσεις στο στόμα σου. Ήταν μια τίμια γυναίκα, από καιρό άρρωστη. Έχω ανακοινώσει το θάνατό της πριν αποκαλυφθούν οι απάτες σου από τους εχθρούς του Ισλάμ, και ψάχνεις για «θύματα» να σκεπάσεις τα ρεζιλίκια σου. Αλλά από συνεργάτη του ψεύτη και συκοφάντη Osama Abdallah δεν περιμένω τίποτα καλύτερο.
      Είσαι μεγάλος ΚΑΡΑΓΚΙΟΖΗΣ «αδελφέ».

  2. aliibnabitalib permalink*
    Μαρτίου 5, 2010 12:34 πμ

    Πρώτη φορά βλέπω μουσουλμάνο που θέλει «να μαθαίνει» στους άλλους το Ισλάμ να μη γνωρίζει ότι οι εικόνες του Προφήτη (ειρήνη σ’ αυτόν) απαγορεύονται για σκοπό λατρείας και μόνο… Μέχρι το 17ο αιώνα υπήρχαν πολλές απεικονίσεις του Προφήτη (ειρήνη σ’ αυτόν) όπως και του Άλι (ο Αλλάχ ας είναι ευχαριστημένος μαζί του). Θα μας πει ότι ήταν αιρετικοί όλοι αυτοί οι ζωγράφοι, μεταξύ τους πολλοί σουννίτες; Και ασφαλώς το ότι έχω avatar την εικόνα του Άλι (ο Αλλάχ ας είναι ευχαριστημένος μαζί του) δε σημαίνει ότι «τον απεικονίζω» ή παριστάνω ότι είμαι αυτός…
    Οι «αποκεφαλισμοί» που του φαίνονται αντιισλαμικοί είναι η δίκαιη τιμωρία των προδοτών Κουράιζα. Ο Προφήτης (ειρήνη σ’ αυτόν) ήταν γεμάτος αγάπη και έλεος αλλά και δίκαιος και φοβερός στον πόλεμο με τους εχθρούς του.
    «Βεβαίως λίγο παλαιοτέρα ήμουν αδελφός και η σελίδα μου islamforgreeks ήταν καλή και πλούσια για τον aliibnabitalib»
    Όταν τα έγραφα αυτά δεν είχα καταλάβει τι άτομο είσαι…
    Τελικά είσαι ΑΡΧΙ-ΚΑΡΑΓΚΙΟΖΗΣ γιατί μετά την τόση λάσπη που μου έριξες περιμένεις να σου πω και «μπραβο» και πως συμφωνω κιολας…η απύθμενη υποκρισία σου είναι δε το ότι θεωρείς πως όποιος διαφωνεί μαζί σου εναντιώνεται στο Ισλαμ! ΔΕΝ ΕΙΣΑΙ ΤΟ ΙΣΛΑΜ ΑΔΕΛΦΕ, Καραγκιόζης είσαι!
    Ρωτάει κιολας ο «αδελφός» γιατί ανανέωσα τώρα το μπλογκ… Τον πληροφορώ ότι δεν είχα σκοπό να το κάνω αυτή την εποχή. Όταν όμως είδα τι λάσπη μου ρίχνει τι να έκανα; να καθόμουνα σιωπηλος; Το ξαναλέω: με τέτοιους «αδελφούς» τι να τους κάνεις τους εχθρούς.
    Αρκετά με σένα «αδελφέ». Κοίτα να ταπεινωθείς μπροστά στον ΑΛΛΑΧ γιατί έχεις πάρει μεγάλη φόρα…

Trackbacks

  1. Απίθανες φαντασίες και διαστρεβλώσεις από τον greekmurtad προς το πρόσωπο μου « Ισλαμική Ενημερωτική & Απολογητική

Σχολιάστε

